Tips on how to start a YouTube channel for your business

 YouTube بے حد مقبول ہے اور آپ کے کاروبار اور ڈیجیٹل مصنوعات کی نمائش کے لیے ایک بہترین جگہ ہے۔ روزانہ ایک بلین گھنٹے سے زیادہ دیکھے جانے کے ساتھ، YouTube اب گوگل کے بعد دوسری سب سے زیادہ دیکھی جانے والی ویب سائٹ اور دوسرا سب سے بڑا سرچ انجن ہے۔ YouTube پر دنیا کے ساتھ اپنے ویڈیوز کا اشتراک کرکے بہت کچھ حاصل کرنے کے ساتھ، کیوں نہ ابھی شروع کریں؟

Tips on how to start a YouTube channel for your business


ہم نے شروع کرنے میں آپ کی مدد کرنے کے لیے مبتدیوں کے لیے YouTube چینل شروع کرنے کے بارے میں 10 تجاویز مرتب کی ہیں:



 اپنے چینل کا مقصد جانیں۔


 اپنا یوٹیوب چینل بنائیں


 اپنے اکاؤنٹ کی تصدیق کریں۔


 ایک بینر بنائیں


 اپنے مقام کو جانیں۔


بس ریکارڈنگ شروع کریں۔


 SEO کو مت بھولنا


 YouTube کے تجزیات کو جانیں۔


. اپنے کیمرے کے بارے میں زیادہ فکر نہ کریں۔


 آڈیو کے بارے میں فکر کریں۔


یوٹیوب چینل آپ کے علمی کاروبار میں کس طرح مدد کرسکتا ہے۔

اس سے پہلے کہ ہم نکات پر غور کریں، آئیے دیکھتے ہیں کہ YouTube آپ کے علمی کاروبار میں کس طرح مدد کر سکتا ہے۔ اہم فوائد ہیں:


آپ شائقین کا ایک ایسا سامعین بنا سکتے ہیں جسے آپ آخرکار بیچ سکتے ہیں۔

آپ عنوانات پر اعتبار اور اتھارٹی بنا سکتے ہیں۔ وہاں سے، آپ اس موضوع کے بارے میں کورسز بیچ سکتے ہیں، کتابیں لکھ سکتے ہیں، کانفرنسوں میں بات کر سکتے ہیں، کوچ کر سکتے ہیں اور بہت کچھ۔

یوٹیوب آپ کی ویب سائٹ پر ٹریفک کا بہترین ڈرائیور ثابت ہوسکتا ہے۔ ایک بار جب وہ آپ کی ویب سائٹ پر آجاتے ہیں، تو آپ انہیں اپنے سیلز فنلز میں شامل کر سکتے ہیں تاکہ آخر کار آمدنی بڑھ سکے۔ ۔

کیا مجھے اپنے کاروبار کے لیے یوٹیوب چینل شروع کرنا چاہیے؟

ہاں لیکن صرف اس صورت میں جب یہ آپ کے کاروباری اہداف کے مطابق ہو اور آپ وقت کے ساتھ ساتھ اس کے لیے ویڈیو مواد بنانے کے لیے وقف ہوں۔ اگر آپ بہت سارے ویڈیو مواد بنانے کے لیے پرعزم نہیں ہیں، تو ممکنہ طور پر آپ کا YouTube چینل کامیاب نہیں ہوگا۔ ۔


 اپنے چینل کا مقصد جانیں۔

سب سے پہلے، آپ کو اپنے یوٹیوب چینل کا مقصد جاننا ہوگا۔ یہ beginners کے لیے یوٹیوب کی سب سے اہم تجاویز میں سے ایک ہے۔ کیا آپ اپنے شوق کو دنیا کے ساتھ بانٹنا چاہتے ہیں؟ کیا YouTube آپ کے کاروبار کو فروغ دینے کے لیے آپ کے ویڈیو مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا حصہ ہے؟ کیا آپ سوشل میڈیا اور ویڈیو مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کو ضم کرنا چاہتے ہیں؟ کیا آپ اپنے یوٹیوب چینل کو اپنا کاروبار بنانے کی کوشش کر رہے ہیں؟ جب آپ مواد بنانا شروع کرتے ہیں تو مقصد کی وضاحت آپ کی رہنمائی میں مدد کرے گی۔


اگر آپ اپنے کاروبار کو فروغ دینے کے لیے یوٹیوب چینل شروع کر رہے ہیں، تو شاید آپ اسے اپنی کمپنی کے نام کے ساتھ برانڈ کرنا چاہیں گے۔ آپ اپنے چینل کو اپنی کمپنی کی ویب سائٹ اور دیگر سوشل میڈیا اکاؤنٹس سے بھی لنک کر سکتے ہیں۔ مقصد پر مضبوط گرفت رکھنے سے آپ کو ویڈیو مواد کی ان اقسام کے بارے میں خیالات پیدا کرنے میں بھی مدد مل سکتی ہے جو غالباً آپ کے سامعین کے ساتھ گونجتے ہیں۔ اگر آپ اپنے یوٹیوب چینل پر آنکھیں بند کرکے جاتے ہیں تو آپ کو غیر مرکوز مواد کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے جس میں ہم آہنگی کا فقدان ہے اور آپ سبسکرائبرز کو دور کر دیتے ہیں۔‍


 اپنا یوٹیوب چینل بنائیں

اب آپ اپنا یوٹیوب چینل بنانے کے لیے تیار ہیں۔ اپنا پہلا YouTube چینل ترتیب دینے میں آپ کی رہنمائی میں مدد کے لیے یہاں ایک اعلیٰ سطحی واک تھرو ہے۔


اگر آپ کے پاس پہلے سے گوگل اکاؤنٹ نہیں ہے، تو آپ کو ایک کے لیے سائن اپ کرنا ہوگا۔ صارف نام اور پاس ورڈ بنانے کے بعد آپ سے اکاؤنٹ کی تصدیق کے لیے اپنا فون نمبر فراہم کرنے کو کہا جائے گا۔

ایک بار جب آپ اپنا گوگل اکاؤنٹ بنا لیں، اور اس تک رسائی حاصل کر لیں، تو یوٹیوب پر جائیں اور اپنے صارف نام کے ساتھ سائن ان کریں۔

اس کے بعد، کوئی بھی ایسا اقدام کریں جس کے لیے آپ کے پاس YouTube چینل ہونا ضروری ہو۔ ان میں کسی ویڈیو پر تبصرہ کرنا، یا پلے لسٹ بنانا شامل ہے۔ ہم 'ویڈیو اپ لوڈ کریں' کارروائی کی تجویز کرتے ہیں کیونکہ یہ آپ کو اپنا چینل بنانے میں آپ کی رہنمائی کے لیے اشارہ دے گا۔

آپ سے پوچھا جائے گا کہ کیا آپ اپنے Google اکاؤنٹ سے وابستہ نام کا استعمال کرتے ہوئے، یا کسی برانڈ اکاؤنٹ کے ساتھ اپنا چینل بنانا چاہتے ہیں۔ برانڈ اکاؤنٹ استعمال کرنے کا فائدہ یہ ہے کہ آپ چینل مینجمنٹ کو متعدد لوگوں تک رسائی دے سکیں گے۔ ایک بار جب آپ منتخب کر لیں کہ آپ کون سا اختیار استعمال کرنا چاہتے ہیں، تو YouTube آپ کا چینل ترتیب دے گا۔ یہ اتنا ہی آسان ہے .

 اپنے اکاؤنٹ کی تصدیق کریں۔

اپنا یوٹیوب چینل بنانے کے بعد، آپ کو اس کی تصدیق کرنی ہوگی۔ یہ کچھ خصوصیات کو قابل بنائے گا جن تک آپ کو بغیر تصدیق کے رسائی حاصل نہیں ہوگی۔ اس میں آپ کے ویڈیو تھمب نیلز کو حسب ضرورت بنانے کی صلاحیت جیسی چیزیں شامل ہیں۔ ایک پرکشش تھمب نیل کا ہونا لوگوں کے آپ کی ویڈیو دیکھنے کے لیے کلک کرنے، یا اسے مکمل طور پر نظر انداز کرنے کے درمیان فرق ہو سکتا ہے۔


اپنے اکاؤنٹ کی تصدیق کرنے کے لیے:


YouTube کی ترتیبات میں "چینل کی حیثیت اور خصوصیات" پر جائیں۔

ایک بار جب آپ کو ری ڈائریکٹ کیا جائے تو، صفحہ کے اوپری حصے کی طرف نیلے رنگ کے "تصدیق" بٹن پر کلک کریں۔

آپ کو اپنا فون نمبر دینے کے لیے کہا جائے گا، جس وقت آپ ٹیکسٹ یا وائس کال کے ذریعے تصدیقی کوڈ حاصل کرنے کے درمیان انتخاب کر سکتے ہیں۔ یہ تصدیقی کوڈ جلد پہنچ جانا چاہیے۔

 ایک بینر بنائیں

ہم سب جانتے ہیں کہ پہلے تاثرات کتنے اہم ہوتے ہیں۔ وہ کسی بھی صورت حال میں کسی بھی شخص کے ساتھ آپ کی پوری بات چیت کے لیے ٹون سیٹ کر سکتے ہیں۔ آپ کے YouTube چینل کا بینر ممکنہ طور پر پہلی چیز ہو گی جو آپ کے ناظرین اور ممکنہ سبسکرائبرز آپ کے چینل کو دیکھنے کے وقت دیکھیں گے۔ یہ بڑا ہے اور آپ کے چینل کے مرکزی صفحہ کے بالکل اوپر بیٹھا ہے۔


یہ اچھا پہلا تاثر بنانے کا آپ کا موقع ہے۔ ایک مؤثر بینر ناظرین کو بتائے گا کہ وہ کہاں ہیں، ناظرین کو ٹھہرنے اور کچھ ویڈیوز دیکھنے کے لیے آمادہ کرے گا، اور یہاں تک کہ وہ آپ پر تھوڑا سا بھروسہ کرنے پر مجبور کر سکتا ہے۔

اگر آپ کے پاس ڈیزائن کی مہارت ہے تو یوٹیوب چینل آرٹ ورک بنانے میں کوئی حرج نہیں ہونا چاہیے۔ اگر آپ اپنے ہنر میں اتنے پراعتماد نہیں ہیں تو آن لائن کئی ٹولز اور ٹیمپلیٹس موجود ہیں جو پورے عمل کو بہت آسان بنا دیں گے۔ کینوا ایک استعمال میں آسان گرافک ڈیزائن پلیٹ فارم ہے جس میں متعدد یوٹیوب چینل آرٹ ٹیمپلیٹس ہیں جو آپ کو اپنے بینر کو ڈیزائن کرنے کا آغاز کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔


بینرز پر غور کرنے کے لیے سائز کی کچھ پابندیاں ہیں:


بینر کا کم از کم سائز 2048 x 1152 پکسلز ہے۔

فائل کا زیادہ سے زیادہ سائز ہے۔MB

آپ کا بینر اس لحاظ سے مختلف نظر آئے گا کہ آیا آپ اسے موبائل پر دیکھ رہے ہیں یا ڈیسک ٹاپ ڈیوائس پر

اپنے لوگو اور تنقیدی متن کو بینر کے بیچ میں 1540 x 427 ایریا میں رکھیں تاکہ مواد کے کٹ جانے کے خطرے کو کم سے کم کیا جا سکے۔ اس علاقے کو 'محفوظ زون' سمجھا جاتا ہے۔

اپنے ڈیزائن کو حتمی شکل دینے کے بعد، اپنے چینل پر جائیں اور اس جگہ پر ہوور کریں جہاں آپ کا بینر ہوگا۔ آپ کو بینر ایریا کے اوپری دائیں جانب ایک کیمرہ آئیکن فلیش اپ نظر آئے گا۔ آئیکن پر کلک کریں اور اپ لوڈ کریں!


اگر آپ نے ابھی تک کوئی ویڈیو اپ لوڈ کرنا ہے تو آپ کو صفحہ کے اوپری دائیں جانب "چینل کو حسب ضرورت بنائیں" پر کلک کرنا ہوگا۔ یہاں آپ کو اپنے چینل کے ہوم پیج کا پیش نظارہ نظر آئے گا۔ "چینل آرٹ شامل کریں" پر کلک کریں جہاں بینر ہوگا، جو آپ کو اپنا بینر اپ لوڈ کرنے کا اشارہ کرے گا۔ اچھا اور آسان.

 اپنے مقام کو جانیں۔

فوکسڈ مواد اہم ہے۔ اپنی جگہ تلاش کرنے کی کوشش کریں اور اس پر قائم رہیں۔ وہ علاقہ/موضوع/موضوع دریافت کریں جس کے بارے میں آپ بات کرنا چاہتے ہیں اور آپ کس سے بات کرنا چاہتے ہیں۔ سامعین کے مواد کے تخلیق کاروں پر بھروسہ کرنے اور ان کے ساتھ مشغول ہونے کا زیادہ امکان ہوتا ہے جو اختیار اور مہارت رکھتے ہیں۔ اپنے ویڈیو مواد کی حکمت عملی کو اپنی مہارت کے شعبے کی طرف لے جانا یقینی بنائیں۔


اگر آپ کسی موجودہ کاروبار کو فروغ دینے کے لیے ویڈیو مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی بنا رہے ہیں، تو ایک اچھا موقع ہے کہ آپ پہلے ہی جان لیں کہ آپ کو کون سی خدمات/مصنوعات پیش کرنی ہیں اور آپ انہیں کس کو پیش کر رہے ہیں۔ لیکن اگر آپ اسے اپنا کاروبار بنانے کی امیدوں کے ساتھ یوٹیوب میں داخل ہو رہے ہیں، تو آپ کو اپنی جگہ تلاش کرنے میں مشکل وقت ہو سکتا ہے۔ ان چیزوں پر توجہ مرکوز کریں جن میں آپ پہلے ہی ماہر ہیں یا جن کے لیے آپ قابل اعتبار ہیں۔ ایک ایسے موضوع کے بارے میں سوچو جس کے بارے میں آپ پرجوش ہیں اور دوسروں کے ساتھ اشتراک کرنا چاہتے ہیں۔


کیا آپ کا مقام بہت مخصوص ہو سکتا ہے؟ ضرور اپنے گٹار کے تاروں کو تبدیل کرنے کے طریقے کے بارے میں مکمل طور پر مواد بنانا شاید تھوڑا بہت زیادہ فوکس ہے۔ لیکن آپ کے گٹار کے تاروں کو تبدیل کرنے کے بارے میں ایک ویڈیو آپ کے گٹار کی مرمت اور دیکھ بھال کے چینل کے لیے بہترین امیدوار ہو سکتی ہے۔ مختلف قسم کے ارد گرد سے متعلقہ مضامین کے مقابلے میں کسی مخصوص مقام کے ارد گرد اختیار اور اعتماد پیدا کرنا آسان ہے، اس لیے اسے اپنی مہارت کے شعبے کے ساتھ ہم آہنگ کرنا یقینی بنائیں۔


 بس ریکارڈنگ شروع کریں۔

"پریکٹس کامل بناتی ہے" ایک خوش گوار کہاوت ہو سکتی ہے، لیکن یہ اسے کم سچ نہیں بناتا۔ کافی پیشہ ور YouTubers دیکھیں اور آپ کو بھی ایسا ہی جذبہ ملے گا۔ اگرچہ آپ کے ابتدائی کام کے معیار یا مستقل مزاجی پر تنقید کرنا آسان ہو سکتا ہے، لیکن آپ کو اس کام پر فخر ہونا چاہیے جو اس نے وہاں پہنچنے کے لیے کی تھی۔ اس کے علاوہ، ابتدائی کام اب بھی سبسکرائبرز پیدا کر سکتا ہے!


صرف ریکارڈ دبائیں. جلد از جلد اپنی ویڈیوز بنانا شروع کریں۔ ایک ابتدائی کے طور پر یوٹیوب چینل شروع کرنے کا طریقہ سیکھنا زیادہ تر اس کیمرے کی نشاندہی کرنے اور شوٹنگ کے بارے میں ہے۔


کیمرے کے زاویوں کے ساتھ ارد گرد کھیلیں. اپنی آواز تلاش کریں۔ اپنے شاٹس کو روشن کرنے کا طریقہ معلوم کریں۔ ترمیم کے ساتھ دبائیں۔ یہ آپ کا تجربہ حاصل کرنا شروع کرنے کا وقت ہے۔ بس فلم بندی شروع کریں.


 SEO کو مت بھولنا

یوٹیوب صرف ایک ویڈیو پلیٹ فارم نہیں ہے بلکہ یہ ویڈیوز کے لیے سرچ انجن ہے۔ YouTube ویڈیوز اکثر پہلے نتائج میں سے کچھ ہوتے ہیں جو آپ گوگل پر تلاش کرتے وقت دیکھتے ہیں۔ YouTube کے لیے SEO کے بہترین طریقوں سے خود کو واقف کرنا ضروری ہے۔


ایک اہم حکمت عملی ویڈیو فائل، ویڈیو ٹائٹل، اور ویڈیو ڈسکرپشن کے نام پر ٹارگٹڈ کلیدی الفاظ ڈالنا ہے۔ اگر مناسب ہو تو، آپ اپنے چینل کے برانڈ نام میں ہدف والے مطلوبہ الفاظ بھی ڈال سکتے ہیں۔ آپ اپنے ویڈیوز کو متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ ٹیگ بھی کر سکتے ہیں جن کے لیے آپ دکھانا چاہتے ہیں۔


زیادہ تر بنیادی SEO یوٹیوب کے لیے SEO میں منتقل ہوتا ہے۔ ٹھوس مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے ساتھ ایک بنیاد بنائیں۔ معلوم کریں کہ آپ کے طاق میں کون سی اصطلاحات تلاش کی جارہی ہیں اور انہیں نشانہ بنائیں۔ جب آپ اپنے بیرنگ حاصل کر رہے ہوں، تو کم مسابقت کے ساتھ مطلوبہ الفاظ کے لیے شوٹ کریں لیکن کافی تلاش والیوم۔


مسابقتی تحقیق کو مت بھولنا۔ دیکھیں کہ آپ کے ہدف والے مطلوبہ الفاظ اور اصطلاحات کے لیے کون درجہ بندی کر رہا ہے اور ان چیزوں کی نشاندہی کرنے کی کوشش کریں جو وہ اچھی طرح کر رہے ہیں۔ اس سے آپ کو اس کے لیے ترغیب ملے گی کہ آپ کو کیا کرنا چاہیے اور، سب سے اہم بات، اس کو بہتر طریقے سے کرنے کے لیے بیج کے خیالات۔

 YouTube کے تجزیات کو جانیں۔

ڈیٹا یہ سمجھنے کی کلید ہے کہ آیا آپ کے ویڈیوز پرفارم کر رہے ہیں اور اگر آپ کی SEO کوششیں کام کر رہی ہیں۔ YouTube تجزیات ڈیٹا کے کئی اہم نکات فراہم کرے گا، بشمول آپ کے ویڈیوز کو کتنے ملاحظات، وہ ناظرین کہاں سے آرہے ہیں، اور آپ کے کتنے سبسکرائبرز ہیں۔ آراء اور سبسکرائبرز ابتدائی سامعین کی مصروفیت کے لیے ایک اچھے پلس پوائنٹ کے طور پر کام کر سکتے ہیں۔



جیسا کہ آپ اپنے YouTube چینل کو بڑھاتے رہتے ہیں، آپ کو ملنے والا سب سے اہم ڈیٹا پوائنٹ ہے دیکھنے کا وقت۔ یہ وہ وقت ہے جو لوگوں نے آپ کی ویڈیوز دیکھنے میں صرف کیا ہے۔


یہ اہم ہے کیونکہ یوٹیوب ویڈیوز کو زیادہ دیکھنے کے اوقات کے ساتھ درجہ بندی کرتا ہے۔ یوٹیوب میں دیکھنے کے زیادہ اوقات کے ساتھ ویڈیوز کو نمایاں کرنے کا بھی زیادہ امکان ہے۔ لیکن اس کا لازمی طور پر مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو بہت لمبی ویڈیوز بنانا چاہئیں۔


YouTube اوسط دورانیے کے وقت (لوگ اوسطاً ایک ویڈیو پر کتنا وقت گزارتے ہیں) اور دیکھے جانے والے اوسط فیصد (لوگوں نے حقیقت میں کتنی ویڈیو دیکھی) کے عوامل کو بھی اہمیت دی ہے۔ دونوں میٹرکس تک YouTube کے تجزیات کے ذریعے رسائی حاصل کی جا سکتی ہے۔


یہ وہ تین میٹرکس ہیں جو یوٹیوب اس بات کی پیمائش کرنے کے لیے استعمال کرتا ہے کہ آپ کی ویڈیوز کتنی دلفریب ہیں۔ جتنا زیادہ پرکشش ہوگا، آپ کے ویڈیو کو یوٹیوب کے ذریعہ اعلیٰ اور/یا نمایاں کرنے کا موقع اتنا ہی زیادہ ہوگا۔


۔ اپنے کیمرے کے بارے میں زیادہ فکر نہ کریں

ابتدائی لوگوں کے لیے یوٹیوب چینل کیسے شروع کرنا ہے اس کی تلاش میں لوگوں کو ایک عام تشویش ہوتی ہے وہ ان کا کیمرہ سیٹ اپ ہے۔ ہو سکتا ہے کہ کچھ YouTubers خراب آلات کے ساتھ دھوکے باز کی طرح نظر آنے سے ڈرتے ہوں، جب کہ دوسرے نئے کھلونے کے لیے پرجوش ہو سکتے ہیں۔


کسی بھی طرح سے، بہترین کیمرہ حاصل کرنا اولین ترجیح نہیں ہونی چاہیے۔ آپ کا اسمارٹ فون شاید ابھی کے لیے کام کر سکتا ہے۔ فوری طور پر نیا کیمرہ حاصل کرنے کے بجائے، ایسے ٹولز حاصل کرنے پر غور کریں جو آپ کے فون جیسے تپائی یا اسٹینڈ کے ساتھ شوٹنگ کرنا آسان بنا سکتے ہیں۔


آخر کار آپ اپنے کیمرے کو اپ گریڈ کرنا چاہیں گے اور وقت آنے پر ایک ٹھوس DSLR کافی ہوگا۔


. آڈیو کے بارے میں فکر کریں۔

میز پر بیٹھی عورت، کمپیوٹر کو دیکھ رہی ہے اور مائیکروفون کے ذریعے خود کو ریکارڈ کر رہی ہے۔

نئے YouTubers کی سب سے عام غلطیوں میں سے ایک ویڈیو کے معیار پر بہت زیادہ توجہ مرکوز کرنا اور آڈیو پر کافی نہیں ہے۔ یہ درحقیقت اس کے برعکس ہونا چاہئے کیونکہ ناقص آڈیو سے زیادہ تیزی سے ویڈیو کو کوئی چیز برباد نہیں کرتی۔ اگر آپ کا آڈیو صاف نہیں ہے، آپ کا بیک گراؤنڈ میوزک بہت بلند ہے، یا آپ بہت نرمی سے بولتے ہیں، تو آپ کو تبصروں میں شکایات ضرور نظر آئیں گی۔


اس بات کو یقینی بنائیں کہ جو سننے کی ضرورت ہے اسے سنا جائے۔ ایسا کرنے کا بہترین اور فوری طریقہ مضبوط مائکس رکھنا ہے۔ مبتدیوں کے لیے اکثر نظر انداز کیا جانے والا YouTube ٹپ یہ ہے کہ اچھے کیمرے سے پہلے ایک اچھے مائکروفون میں سرمایہ کاری کریں۔


اپنے علمی کاروبار کو فروغ دینے کے لیے اپنے YouTube چینل کا استعمال کرنا

ہم امید کرتے ہیں کہ YouTube چینل شروع کرنے کے لیے یہ ابتدائی تجاویز آپ کے اعتماد میں اضافہ کریں گی اور آپ کو تخلیق شروع کرنے کے لیے بااختیار بنائیں گی۔ ویڈیو مواد بنا کر آپ تک پہنچنے کی بہت زیادہ صلاحیت موجود ہے۔ چاہے آپ ایک کاروباری، چھوٹے کاروبار کے مالک، یا کورس کے تخلیق کار ہوں، ویڈیو سامعین سے جڑنے اور دنیا کے ساتھ اپنی مہارت کا اشتراک کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔


Post a Comment

Previous Post Next Post