Selling on Amazon in 2023: How to Kickstart Your Strategy

      ایمیزون پر فروخت: اپنی حکمت عملی کو کِک اسٹارٹ کیسے کریں۔ 



ایمیزون بلاگ پوسٹ پر نمایاں تصویر فروخت 

Amazon Marketplace آن لائن خوردہ فروشوں کے لیے سب سے مشہور اور مقبول مارکیٹنگ چینلز میں سے ایک ہے۔ یہ جزوی طور پر ایمیزون کی پیشکشوں پر ناقابل یقین برانڈ بنانے کی صلاحیت کی فروخت کی وجہ سے ہے، لیکن یہ ان تمام ممکنہ گاہکوں کی وجہ سے بھی زیادہ ہے۔

ایمیزون پر ایک فعال موجودگی کو برقرار رکھنا کبھی بہت سے خوردہ فروشوں کے لئے اچھا سمجھا جاتا تھا، لیکن آج، بہت سے برانڈز اسے ایک مطلق ضرورت سمجھتے ہیں۔ فروخت کرنے کے لیے، آپ کی پروڈکٹس دستیاب ہونی چاہئیں جہاں لوگ خریداری کر رہے ہیں، اور لوگ یقینی طور پر ایمیزون پر خریداری کر رہے ہیں…

"2021 میں، ایمیزون کی مجموعی خالص فروخت کی آمدنی 469.82 بلین امریکی ڈالر تھی۔" (Statista) 

"ایمیزون نے 2021 میں ریاستہائے متحدہ میں اشتہارات پر 10.4 بلین امریکی ڈالر خرچ کیے ہیں۔ ای کامرس کمپنی نے مسلسل تیسرے سال اخراجات کے لحاظ سے سب سے بڑے امریکی مشتہر کے طور پر اپنی پوزیشن مستحکم کی۔" (Statista)

امریکہ میں 153 ملین ایمیزون پرائم ممبر ہیں (دنیا بھر میں 200 ملین) (Statista)

ایمیزون اپنے کاروبار کے تمام پہلوؤں میں مسلسل پختہ اور ترقی کر رہا ہے، ایمیزون کری ایٹو تک، ایمیزون مارکیٹنگ کلاؤڈ کے آغاز تک، ایمیزون مومنٹس، پرائم کے ساتھ خریدیں، اور بہت کچھ۔

مواد، انوینٹری، تلاش کی تشہیر، ڈسپلے، ویڈیو، ھدف بندی، پیمائش اور رپورٹنگ، اور بہت کچھ—اگر آپ ابھی پلیٹ فارم سے شروعات کر رہے ہیں تو Amazon کی دنیا زبردست ہو سکتی ہے! لیکن ہم 2023 اور اس کے بعد ایمیزون پر کامیابی کے ساتھ فروخت کرنے کے لیے آپ کو سمجھنے کی ضرورت کے تمام پہلوؤں میں ڈوبتے ہوئے، اس سب کو توڑنے کے لیے یہاں موجود ہیں۔

ایمیزون پر فروخت کرنے کے طریقہ کار کا احاطہ کرنے والی مرحلہ وار فہرست کے لیے پڑھتے رہیں۔ 

فہرست کا خانہ

ایمیزون پر فروخت کے فوائد اور نقصانات

ایمیزون پر فروخت آپ کی ای کامرس سائٹ پر فروخت سے کیسے مختلف ہے۔

ایمیزون پر بطور وینڈر (1P) بمقابلہ تھرڈ پارٹی (3P) سیلر فروخت کرنا

ایمیزون پر فروخت کیسے شروع کریں۔

تکمیل کے طریقے

Amazon پر فروخت ہونے والی اشتھاراتی مصنوعات کے لیے بہترین طرز عمل

کیا ایمیزون پر فروخت کرنا اس کے قابل ہے؟ 

ایمیزون پر فروخت کے فوائد اور نقصانات 

"ریاستہائے متحدہ میں معروف ای کامرس کمپنیوں کا مارکیٹ شیئر" کے عنوان سے چارٹ Amazon پر تمام فروخت کا 37.8% دکھا رہا ہے۔

Amazon پر فروخت کے بنیادی فوائد اور نقصانات کا وزن کرنے سے آپ کو یہ تعین کرنے میں مدد مل سکتی ہے کہ آیا یہ آپ کے برانڈ کے لیے موزوں ہے، اور اگر آپ آگے بڑھنے کا فیصلہ کرتے ہیں تو دوبارہ دیکھنے کے لیے ایک آسان حوالہ چیک لسٹ کے طور پر کام کریں۔ اگرچہ بہت سے فوائد اور نقصانات جو آپ اپنی فہرست میں شامل کریں گے ان کا انحصار آپ کی منفرد صورتحال اور کاروباری اہداف پر ہوگا، لیکن غور کرنے کے لیے کچھ ایسے ہیں جو زیادہ تر برانڈز سے متعلق ہیں…

فوائد

ایمیزون امریکہ میں سب سے بڑا آن لائن خوردہ فروش ہے، جس کا مارکیٹ شیئر اتنا بڑا ہے کہ یہ تقریباً ناقابل فہم ہے۔ اسٹیٹسٹا کے اشتراک کردہ حالیہ اعداد و شمار کے مطابق: "جون 2022 تک، ایمیزون کا امریکی ای کامرس مارکیٹ کا 37.8 فیصد حصہ تھا... دوسرے نمبر پر خوردہ چین والمارٹ کی ای کامرس سائٹ نے 6.3 فیصد مارکیٹ شیئر کے ساتھ قبضہ کیا تھا۔" 

ایمیزون پر موجودگی آپ کو نئے سے برانڈ کے صارفین سے متعارف کروا سکتی ہے جنہوں نے دوسرے چینلز کے ذریعے آپ کا برانڈ نہیں پایا ہو گا۔ 

پرائم کے اہل پروڈکٹس کا ہونا آپ کو نئے اور موجودہ گاہکوں سے بڑھتی ہوئی فروخت کو محفوظ بنانے میں مدد کر سکتا ہے، خاص طور پر اگر آپ کی ویب سائٹ پر مفت شپنگ کی حد آسانی سے ایک آئٹم کے ساتھ نہیں پہنچ پاتی ہے۔

خرابیاں اور تحفظات

بیچنے والے ایمیزون پر کافی مسابقت کے خلاف ہیں، بشمول قائم کردہ برانڈز اور بیچنے والے جو سالوں سے فعال طور پر فروخت اور/یا اشتہار دے رہے ہیں۔ 

ایک ہی جگہ میں بڑھتی ہوئی مسابقت بہترین قیمت کو نہ صرف اہم بلکہ فروخت کو محفوظ بنانے کے لیے بالکل ضروری بناتی ہے۔ 

غور کرنے کے لیے متعدد متعلقہ فیسیں ہیں، جن کو منافع کا تعین کرنے میں مدد کے لیے شروع سے ہی مساوات میں شامل کیا جانا چاہیے۔ 

ایمیزون پر فروخت آپ کی ای کامرس سائٹ پر فروخت سے کیسے مختلف ہے؟

برانڈ سازی کے لیے جتنا منافع بخش اور فائدہ مند Amazon پر فروخت ہو سکتا ہے، اس سے اہم اختلافات ہیں کہ آپ اپنی سائٹ پر فروخت کرنے کے طریقے سے کیسے رجوع کرتے ہیں۔ Amazon پر بیچنے والے بنیادی طور پر کرایہ دار ہیں، اور انہیں مالک مکان کے قواعد اور پالیسیوں کی پابندی کرنی ہوگی۔

آئیے غور کرنے کے لیے چند بنیادی اختلافات کو دریافت کریں…

جبکہ ایمیزون اسٹورز (نیچے احاطہ کرتا ہے) آپ کو ایمیزون پر اپنے برانڈ، مصنوعات، اور قدر کی تجویز کو ظاہر کرنے میں مدد کرتا ہے، لیکن آپ کا نظر، احساس، فعالیت، اور مجموعی کسٹمر کے تجربے پر وہی کنٹرول نہیں ہے جیسا کہ آپ اپنی ویب سائٹ پر کرتے ہیں۔ 

ایمیزون پر، آپ اکیلے نہیں ہیں. ایک بار جب آپ خریداروں کو اپنی ویب سائٹ کی طرف متوجہ کر لیتے ہیں، تو وہ اضافی پروڈکٹس جو براؤزنگ اور موازنہ کرتے وقت انہیں ملیں گے وہ آپ کی اپنی ہوں گی۔ ایمیزون پر، براؤزنگ اور موازنہ آسانی سے خریداروں کو دوسرے بیچنے والے کی طرف لے جا سکتا ہے۔ 

وہ تمام مقابلہ کچھ پریشانی بیچنے والوں کے ساتھ آتا ہے۔ Amazon پر، آپ کو اپنے جائز ASINs (Amazon Stan) کا استعمال کرکے آپ کی محنت اور معیاری مصنوعات سے فائدہ اٹھانے کی کوشش کرنے والے اسکیمرز پر نظر رکھنی ہوگی۔

ایمیزون پر بطور وینڈر (1P) بمقابلہ تھرڈ پارٹی (3P) سیلر فروخت کرنا

اس سے پہلے کہ ہم آپ کو Amazon پر فروخت کرنے میں مدد کرنے کے لیے اہم تجاویز پر غور کریں، یہ ضروری ہے کہ فرسٹ پارٹی اور تھرڈ پارٹی سیلرز کے درمیان فرق کریں۔

وینڈرز، یا فرسٹ پارٹی بیچنے والے، اپنے اکاؤنٹ کا نظم کرنے کے لیے Amazon Vendor Central نامی ایک پروگرام استعمال کرتے ہیں۔ دکاندار اپنی انوینٹری ایمیزون کو تھوک ریٹ پر فروخت کرتے ہیں، پھر ایمیزون مصنوعات کو براہ راست صارفین کو فروخت کرتا ہے۔

Amazon وینڈرز مینوفیکچررز اور ڈسٹری بیوٹرز کے لیے صرف دعوت نامے کے پروگرام کا حصہ ہیں، جس میں Amazon اپنی مصنوعات یا مصنوعات کو براہ راست خریدنے میں دلچسپی ظاہر کرنے کے لیے پہنچتا ہے۔ یہ عام طور پر اس صورت میں کیا جاتا ہے جب پلیٹ فارم پر کسی برانڈ/پروڈکٹ کی تاریخی طور پر ٹھوس فروخت کی کارکردگی ہے، یا ایک اچھی طرح سے قائم کردہ برانڈ/پروڈکٹ ہے۔ یہ فہرستیں ایمیزون کے ذریعہ فروخت ہونے اور ایمیزون کے ذریعہ پوری ہونے والی دونوں کے طور پر ظاہر ہوں گی۔

تاہم، Amazon پر فروخت کنندگان کی اکثریت تھرڈ پارٹی سیلرز ہیں، جو Amazon Seller Central نامی انٹرفیس استعمال کرتے ہیں۔ اس کے لیے بیچنے والوں کو اپنی مصنوعات کی فہرست، قیمت اور مارکیٹنگ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، اور انوینٹری، قیمتوں کا تعین، اشتہارات، رپورٹس، اور بہت کچھ کو ترتیب دینے اور ان کی نگرانی کے لیے فروخت کنندگان کو ذمہ دار چھوڑتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی، فریق ثالث بیچنے والے ہونے کے اس کے فوائد ہیں:

نمائش میں اضافہ کریں اور نئے صارفین تک پہنچیں – لاکھوں منفرد ماہانہ زائرین کے ساتھ، Amazon پر مرئیت برانڈ بیداری کو بڑھانے میں مدد کرتی ہے، اور آپ کے آن لائن اسٹور پر زیادہ سے زیادہ لوگوں کو حاصل کرتی ہے۔ ایمیزون مارکیٹ پلیس بہت بڑا ہے۔ آپ مارکیٹ پلیس کے ذریعے نئے اور متنوع خریداروں کے سامنے آئیں گے — جن میں سے اکثر آپ کے آن لائن اسٹور کا سامنا نہیں کر سکتے ورنہ 

لیوریج مارکیٹ پلیس کے فوائد - Amazon's Marketplace ایک خریداری کی منزل ہے جو قابل اعتماد، آن لائن خریداری میں آسانی، تیز شپنگ، اور ایک ناقابل یقین انتخاب کے لیے جانا جاتا ہے۔ مارکیٹ پلیس پر فہرست بنانے سے آپ کو ایمیزون نے پچھلے 25+ سالوں میں سخت برانڈنگ اور ترقی کے کام سے فائدہ اٹھانے کی اجازت دی ہے۔ 

فروخت میں اضافہ کریں - بہت سے خریدار ایمیزون پر خریداری کے واضح ارادے کے ساتھ آتے ہیں، یا کم از کم براؤز کرنے یا موازنہ کرنے کے خواہاں ہیں۔ آن لائن تلاش، تشہیر، اور آن لائن نمائش کی دوسری شکلیں اس بات کی ضمانت نہیں دیتی ہیں کہ اسی نیچے والے سامعین کے جلد تبدیل ہونے کا امکان ہے۔

Amazon Seller Central کے ذریعے فروخت کرنا عام طور پر Amazon Vendor Central کے ذریعے فروخت کرنے سے زیادہ کام ہے، لیکن یہ فروخت کنندگان کے ایک بڑے گروپ کے لیے بھی کھلا ہے، اور شپنگ، قیمتوں اور تکمیل کے ارد گرد زیادہ کنٹرول کے ساتھ آتا ہے — زیادہ مارجن کے امکانات کا ذکر نہ کرنا۔ . 

ایمیزون پر فروخت کیسے شروع کریں۔ 

میں غوطہ لگانے کے لیے تیار ہیں؟ آئیے ایمیزون پر فروخت کرنے کا طریقہ بتاتے ہوئے اوپر سے نیچے کا طریقہ اختیار کرتے ہیں…

مارکیٹ اور پروڈکٹ ریسرچ کا انعقاد کریں۔

اگر آپ Amazon پر ایسی مصنوعات فروخت کر رہے ہوں گے جو آپ پہلے سے ہی دوسرے آن لائن بازاروں پر فروخت کر رہے ہیں، بشمول آپ کی اپنی خوردہ ویب سائٹ، تو آپ کے پاس پہلے سے ہی مارکیٹ اور مصنوعات کی تحقیق پر ایک صحت مند آغاز ہے۔ اس نے کہا، آپ نے کام نہیں کیا!

چاہے آپ ایک نئے بیچنے والے ہوں، یا دوسری جگہوں پر قائم ای کامرس خوردہ فروش ہوں، یہ ضروری ہے کہ آپ Amazon کے لیے مخصوص مارکیٹ اور مصنوعات کی تحقیق کریں۔ خریداروں کو آپ کی ای کامرس سائٹ کی طرف لے جانے والے عوامل اور حکمت عملی اس سے کافی مختلف ہو سکتے ہیں جو Amazon پر کامیابی کا باعث بنیں گے۔

آپ کی تحقیق میں غور کرنے کے لئے کچھ چیزیں:

آپ کی مارکیٹ، زمرہ، یا جگہ میں موجودہ سب سے زیادہ فروخت کنندگان کون سے ہیں، اور آپ ان فہرستوں سے کیا سیکھ سکتے ہیں؟ 

کیا آپ کے زمرے میں سرفہرست فہرستوں میں بڑی تعداد میں تصاویر، مصنوعات کی تفصیلی معلومات، اور/یا جائزے ہیں؟ 

پرائم شپنگ کی پیشکش آپ کی جگہ میں کتنی اہم دکھائی دیتی ہے؟ 

آپ کی جگہ میں سب سے زیادہ فروخت ہونے والے اور سب سے زیادہ فروخت ہونے والوں کے لیے مجموعی جذبات کیا ہیں؟ 

ملتے جلتے پراڈکٹس کے جائزے پڑھتے ہوئے، اس بات کا دھیان رکھیں کہ خریداروں کو کیا پسند، ناپسند، پریشانی ہے، یا کاش وہ خریدنے سے پہلے جانتے ہوں 

جہاں ممکن ہو، اپنی صنعت میں دوسروں سے رابطہ کریں تاکہ ان کے Amazon پر فروخت کے تجربے کے بارے میں مزید معلومات حاصل کی جا سکیں، اور ان طریقوں کے بارے میں جن میں وہ دوسرے پلیٹ فارمز کی نسبت اسی طرح یا مختلف طریقے سے جگہ تک پہنچتے ہیں۔ 

اپنے کاروباری منصوبے کا اندازہ لگائیں۔

Amazon پر آپ کا کاروباری منصوبہ آپ کے بنیادی اہداف کی نشاندہی سے شروع ہونا چاہیے — آپ سب سے پہلے Amazon پر فروخت کیوں کرنا چاہتے ہیں؟ آپ ایمیزون پر فروخت سے باہر نکلنے کے لیے اسے "کامیابی" سمجھنے کے لیے کیا چاہتے ہیں، یا ضرورت ہے؟

وہاں سے، یہ آپ کے اہداف کے لیے ایک درجہ بندی تفویض کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ جاننا کہ کون سے اہداف سب سے اہم ہیں آپ کی تنظیم کے ہر فرد کو بہتر طور پر یہ سمجھنے میں مدد ملے گی کہ کیا کرنا ہے، اور اسے کیسے کرنا ہے، ایسے طریقوں سے جو مطلوبہ نتائج تک پہنچ جائیں۔ اس سے وسائل مختص کرنے میں بھی مدد ملے گی، کیونکہ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کے ہر کاروباری فیصلے میں آپ کا بنیادی مقصد تعاون یافتہ ہے۔

کچھ چیزیں جن پر آپ اپنے کاروباری منصوبے کی تعمیر میں غور کرنا چاہیں گے ان میں شامل ہیں:

ایمیزون پر ہماری جگہ کیسی نظر آتی ہے؟ ہم سب جانتے ہیں کہ ایمیزون پر بہت زیادہ مقابلہ ہے، لیکن تمام مقابلہ برابر نہیں بنایا جاتا۔ پلیٹ فارم پر پہلے سے موجود اپنی جگہ میں موجود دیگر پرائمری پلیئرز کی تحقیق کرنے کے لیے وقت نکالیں تاکہ یہ معلوم ہو سکے کہ آیا آپ MVPs کے خلاف جا رہے ہیں، یا کچھ اسٹریٹجک چالوں کے ساتھ تیزی سے اپنا نام بنا سکتے ہیں۔ 

ہم کب تک ایمیزون پر فروخت کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں؟ زیادہ تر برانڈز کے لیے ذہن میں کوئی 'اختتام کی تاریخ' نہیں ہے۔

Post a Comment

Previous Post Next Post