Top 5 social media platforms that are good for branding

 زیادہ تر مارکیٹرز عالمی سطح پر اپنے برانڈز اور مصنوعات کو فروغ دینے کے لیے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر انحصار کرتے ہیں۔ سوشل میڈیا کی خوبی یہ ہے کہ یہ کاروباری اداروں کو بڑی تعداد میں افراد تک بہت آسانی کے ساتھ پہنچنے دیتا ہے۔ یہ ایک رجحان ہے جو 2022 میں جاری رہے گا اسی لیے آپ کو ان ٹاپ پلیٹ فارمز کو سمجھنے کی ضرورت ہے جو آپ کو سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے لیے استعمال کرنا چاہیے۔

Top 5 social media platforms that are good for branding


جدید کاروبار ڈیجیٹل دور میں کام کرتے ہیں یہی وجہ ہے کہ سوشل میڈیا کی محدود موجودگی بھی آپ کے برانڈ کے لیے بہت معنی رکھتی ہے۔ یہ سخت مسابقت کے درمیان اپنے برانڈ کو بڑھانے اور فروغ دینے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔


سوشل میڈیا پر فروخت یا فروغ دینے میں ناکامی آپ کے مواقع کو محدود کرتی ہے۔ خاص طور پر عالمی وبائی امراض کی وجہ سے زیادہ تر لوگ آن لائن خریداریوں میں منتقل ہو گئے ہیں۔


سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کی تعداد میں ہر سال اضافہ ہوتا رہتا ہے۔ یہ مضمون ان چیزوں کو دیکھتا ہے جو 2022 میں مارکیٹنگ گیم کی وضاحت کریں گے۔ آپ کو معلوم ہوگا کہ آپ کے کاروبار میں گوگل اشتہارات کے علاوہ بہت کچھ ہے۔


کیا سوشل میڈیا پلیٹ فارمز 2022 میں کاروبار کو فروغ دینے کے لیے اچھے ہیں؟

اس سوال کا جواب بڑی ہاں میں ہے۔ چاہے آپ کسی معروف برانڈ کے مالک ہوں یا چھوٹے کاروبار کے، سوشل میڈیا پر آپ کے اپنے گزارہ کے لیے موجود رہنا بہت ضروری ہے۔


سوشل میڈیا پلیٹ فارمز اور رجحانات سالوں میں بدل چکے ہیں۔ تاہم، سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کاروبار اور اس کے صارفین کے درمیان سب سے مؤثر بانڈ بنے ہوئے ہیں۔ تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز منیٹائز کیے گئے ہیں اور ان میں سے کوئی بھی برانڈ بیداری بڑھانے اور وسیع تر سامعین تک پہنچنے میں آپ کی مدد کرے گا۔ یہ ہیں ٹاپ 5 سوشل میڈیا پلیٹ فارمز جو 2022 میں برانڈنگ کے لیے بہترین ہیں۔


فیس بک: پرانا سونا ہے۔

فیس بک دنیا بھر میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز میں سے ایک ہے۔ اس کے 6 بلین سے زیادہ صارفین ہیں اور یہ آپ کو بتاتا ہے کہ پلیٹ فارم اب بھی مضبوط کیوں ہو رہا ہے۔ تقریباً ہر کوئی فیس بک کو جانتا ہے اور پلیٹ فارم پر ایک اکاؤنٹ کا مالک ہے۔


فیس بک بامعاوضہ فروغ اور نامیاتی رسائی دونوں میں بہترین ہے۔ اس میں ایسی خصوصیات بھی ہیں جنہیں آپ شائع شدہ کہانیوں اور لائیو ویڈیوز کے ذریعے صارفین کے ساتھ بات چیت کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔



ان لوگوں تک پہنچنے کا بہترین طریقہ جو آپ کے ٹارگٹڈ سامعین گروپ میں ہیں یا آپ کے برانڈ کے بارے میں نہیں سنا ہے فیس بک اشتہارات کے ذریعے ہے۔ فیس بک SEO کے ساتھ، آپ ممکنہ بات چیت کو حقیقی کاروباری سودوں میں تبدیل کر سکتے ہیں۔


 انسٹاگرام: نامعلوم سوشل میڈیا کنگ

انسٹاگرام کاروباروں کو ان کی مصنوعات یا خدمات کے بصری عنصر کی بہترین طریقے سے نمائندگی کرنے میں مدد کرتا ہے۔ انسٹاگرام کے علاوہ کوئی دوسرا پلیٹ فارم ایسا کرنے میں اچھا نہیں ہے۔ ٹول آسان، جدید اور تفریحی ہے۔ آپ اسے اپنے کاروبار کے لیے بہترین ورچوئل شاپ ونڈو کے طور پر دیکھ سکتے ہیں۔


اگر آپ کو اپنے کاروبار کے لیے ٹھوس بصری مہم کی ضرورت ہے، تو Instagram جانے کا راستہ ہے۔ آپ تصاویر کو بھول سکتے ہیں اور انسٹاگرام ریلز اور IGTV کے فوائد استعمال کر سکتے ہیں۔


یہاں تک کہ انسٹاگرام پر ایک سادہ ویڈیو بھی آپ کی فروخت کو نمایاں طور پر بڑھا سکتی ہے اور بہت سارے صارفین کو لا سکتی ہے۔ انسٹاگرام مواد زیادہ تر مختصر ویڈیو کے ٹکڑوں پر مشتمل ہوتا ہے۔ تاہم، اگر آپ کے پاس تصدیق شدہ اکاؤنٹ ہے، تو آپ کی ویڈیوز ایسی ویڈیوز اپ لوڈ کر سکتی ہیں جو 60 منٹ تک چل سکتی ہیں۔


اس پلیٹ فارم میں vloggers اور اثر انداز کرنے والوں کی کثرت ہے۔ یہ ماہرین تعاون کے لیے آسانی سے دستیاب ہیں اور آپ کی مصنوعات یا کاروبار کو فروغ دینے میں آپ کی مدد کریں گے۔


زیادہ تر لوگ اپنے موبائل فون پر انسٹاگرام استعمال کرتے ہیں۔ چونکہ زیادہ تر لوگ سمارٹ فونز کے مالک ہیں، انسٹاگرام آپ کی مارکیٹ کی جگہ کو نمایاں طور پر بڑھانے میں مدد کر سکتا ہے۔


Twitch: لائیو سٹریمنگ چیمپئن

Twitch مارکیٹ کے بہترین لائیو سٹریمنگ پلیٹ فارمز میں سے ایک ہے۔ یہ مواد تخلیق کاروں کو حقیقی وقت میں عام لوگوں کے ساتھ بات چیت کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ زیادہ تر ویڈیو گیم کے شوقین اس سوشل میڈیا پلیٹ فارم کو استعمال کرنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔


Twitch کے ساتھ، آپ کام کرتے وقت اپنے آپ کو ریکارڈ کر سکتے ہیں اور اپنے ہدف کے سامعین کو دیکھنے اور آپ کے ساتھ مشغول ہونے کی اجازت دے سکتے ہیں۔ پیروکار آپ کو اپنا لائیو فیڈ بیک دیں گے جو اسے ایک بہترین اشتہاری ٹول بناتا ہے۔


یہ پلیٹ فارم روزانہ 30 ملین سے زیادہ صارفین کے دورے کو ریکارڈ کرتا ہے۔ ان میں سے زیادہ تر صارفین کی عمریں 16 سے 40 سال کے درمیان ہیں۔ لہذا، اگر آپ کے ہدف کے سامعین اس عمر کے گروپ میں آتے ہیں، تو آپ اپنے برانڈ کو فروغ دینے کے لیے ٹویچ کا استعمال کر سکتے ہیں۔


یہ پلیٹ فارم کاروبار کو اپنے ہدف کے سامعین کے ساتھ ذاتی طور پر جڑنے کی اجازت دیتا ہے۔ اگر آپ کا برانڈ B2B اصولوں پر مبنی ہے، تو اس پلیٹ فارم کا انتخاب کرنا اچھا ہے۔


سٹریمرز عطیات، اشتہارات اور سبسکرپشنز کے ذریعے اس پلیٹ فارم پر روزی کما سکتے ہیں۔ لہذا، Twitch ان لوگوں کے لئے بہترین ہے جو غیر مادی خدمات اور مصنوعات فراہم کرتے ہیں۔


مثالوں میں فیشن بلاگرز، ویڈیو گیم بنانے والے، ذاتی ٹرینرز یا لائف کوچز، موسیقار وغیرہ شامل ہیں۔ یہ کم و بیش اثر انگیز مارکیٹنگ کی طرح کام کرتا ہے۔


یہ بھی پڑھیں: فیشن، آن لائن ہیلتھ میڈیا، آن لائن مارکیٹنگ ٹولز کی پیروی کریں۔


LinkedIn: مقدار سے زیادہ معیار حاصل کریں۔

یہ سوشل میڈیا نیٹ ورک کاروباری لوگوں کو ایک دوسرے سے جڑنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ ماہرین، سائٹس، برانڈز اور کمپنیوں کو پیشہ ورانہ روابط بنانے میں مدد کرتا ہے۔ LinkedIn انسانی وسائل کو آؤٹ سورس کرنے، ملازمت کی پیشکشوں اور تعاون کے لیے ایک بہترین پلیٹ فارم ہے۔


LinkedIn اشتہار، LinkedIn Live Plus، مصنوعات کے صفحات، اور نامیاتی مواد جیسی خصوصیات اسے فروغ دینے کے لیے ایک بہترین ذریعہ بناتی ہیں۔

کاروبار LinkedIn پر مارکیٹنگ B2B کنکشنز پر چلتی ہے اس لیے ایک اچھا میچ ہے اگر یہ آپ کے کاروبار کے لیے استحقاق ہے۔



Instagram اور Facebook کے برعکس، LinkedIn نمبروں پر کم توجہ دیتا ہے۔ پلیٹ فارم معیار پر زیادہ توجہ دیتا ہے۔ یہ آپ کو ان افراد سے مربوط ہونے میں مدد کرتا ہے جو آپ کے برانڈ سے متعلق ہیں۔


 TikTok: رجحان ساز سوشل میڈیا پلیٹ فارم

انسٹاگرام کی طرح، ٹِک ٹاک مختصر ویڈیو مواد پر فوکس کرتا ہے لیکن وہ دہرائے جانے والے لوپس میں چلتے ہیں۔ TikTok کی تشہیر کے لیے اپنی سروس ہے جسے TikTok for Business کہا جاتا ہے۔ یہ ایک ایسی خدمت ہے جسے آپ استعمال کر سکتے ہیں چاہے آپ کے پاس مارکیٹنگ ٹیم نہ ہو۔


تاہم، ہر 1000 ملاحظات کے لیے اس کی ابتدائی قیمت $10 ہے۔ یہ بہت مہنگا ہو سکتا ہے کیونکہ خیالات اتنی جلدی جمع ہو جاتے ہیں۔ زیادہ مہنگے اختیارات ہیں جیسے TopView اور In-feed اشتہارات، خصوصی ٹائمڈ ہیش ٹیگز وغیرہ۔


نتیجہ

بہت سارے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز ہیں جو کاروبار کے لیے اچھے ہیں بشمول Snapchat جن پر اس مضمون میں بات نہیں کی گئی ہے۔ فوکس ٹاپ 5 پلیٹ فارمز پر تھا جس میں فیس بک، انسٹاگرام، ٹویچ، لنکڈ ان اور ٹِک ٹاک شامل ہیں۔ سوشل میڈیا آپ کی صنعت یا مقام سے قطع نظر آپ کے برانڈ کو اگلی سطح پر لے جانے کی بڑی صلاحیت رکھتا ہے۔ راز یہ سیکھنا ہے کہ آپ کے ہدف والے سامعین اپنا زیادہ تر وقت کہاں گزارتے ہیں اور ان ٹولز پر توجہ مرکوز کرتے ہیں۔

Post a Comment

Previous Post Next Post