Successful bloggers that make over $50,000

 $50,000 سے زیادہ کمانے والے کامیاب بلاگرز نے اپنی توجہ مواد کے معیار، دلکش سرخیاں اور تعارف، SEO، ای میل سبسکرائبرز، اور بلاگ ڈیزائن کے علاوہ کارکردگی پر مرکوز رکھی ہے۔ یہ سب ان کے بلاگز کو اپنے ہدف کے سامعین کے لیے مرئی اور مفید بناتے ہیں۔ اگلے حصوں میں، ہم مختلف رجحانات پر تبادلہ خیال کریں گے جو بلاگرز، کاروبار، یا بصورت دیگر، وہ جو کچھ کرتے ہیں اس سے متاثر ہوتے ہیں۔



                      بہتر مواد کا تجربہ

مواد اب صرف متن اور گرافک بلاکس کے بارے میں نہیں ہے۔ ان دنوں، بلاگرز کو بھی مواد کے تجربے کا خیال رکھنا ہوگا۔ لیکن مواد کا تجربہ کیا ہے؟ مثال کے طور پر، یہاں ایک منظرنامہ ہے: آپ کسی مضمون کے لنک پر کلک کرتے ہیں اور اشتہارات اور پاپ اپ اشتہارات سے بھرے صفحے پر لے جاتے ہیں۔ سیدھے کام پر جانے کے بجائے، آپ کو پہلے پاپ اپ اشتہارات کو بند کرنا ہوگا۔ اس کے بعد، آپ کو بہت زیادہ سکرولنگ کرنی پڑتی ہے کیونکہ صفحہ پر مواد سے زیادہ اشتہارات ہوتے ہیں۔


یہ کسی کے لیے بھی مایوس کن تجربہ ہوگا۔ یہ ایک معصوم مواد کا تجربہ فراہم کرنے کی ضرورت کو اجاگر کرتا ہے جتنا کہ زبردست مواد۔ بہر حال، اگر آپ کی ویب سائٹ پر آنے والے چند سیکنڈ کے بعد چھوڑتے رہتے ہیں تو ROI کو چلانے کے لیے مواد کا استعمال کرنا ناممکن ہے۔


یقینا، یہ ناقابل تردید ہے کہ آپ کو اپنی ویب سائٹ کے ساتھ بات چیت جاری رکھنے کے لیے زائرین کی ضرورت ہوگی، خاص طور پر کال ٹو ایکشن بٹنوں کے ساتھ۔ اس کلک کو حاصل کرنے کے اپنے امکانات کو بڑھانے کے لیے، آپ مواد کے ہموار تجربے کو یقینی بناتے ہوئے حکمت عملی کے ساتھ صفحہ پر CTAs لگا سکتے ہیں۔


                                               اہم نکات:

                                مواد کا تجربہ زائرین کو ویب سائٹ پر رہنے دیتا ہے۔
                           کال ٹو ایکشن بٹن کو حکمت عملی کے ساتھ صفحہ پر رکھیں ۔  
                          بہترین مواد کے تجربے کے ساتھ اچھا مواد پیش کرنا یاد رکھیں۔

                                       ملٹی میڈیا اور ملٹی پلیٹ فارم

سامعین اب صرف متنی مضامین سے مطمئن نہیں ہیں۔ وہ چاہتے ہیں کہ انتہائی بصری مواد اور یہاں تک کہ انٹرایکٹو میڈیا ان کے میڈیا کی کھپت کے ساتھ ساتھ چلیں۔ مزید یہ کہ، ایسا کرنے کا سب سے آسان طریقہ مختلف پلیٹ فارمز پر پروموشنل سمیت مختلف قسم کے مواد کا ہونا ہے۔ ایک بلاگر اپنے مضامین کی تکمیل کے لیے ویڈیوز یا vlogs بنا سکتا ہے۔ وہ اپنے بلاگ کے مضامین کو مزید دل چسپ بنانے کے لیے پیشکشیں بھی کر سکتے ہیں۔


اس سے آگے، انہیں اپنے بلاگ کو فروغ دینے کی ضرورت ہے۔ اس کو پورا کرنے کے لیے انہیں دوسرے پلیٹ فارمز جیسے کہ سوشل میڈیا کا استعمال کرنا ہوگا۔ اس طرح، وہ دوسرے ٹچ پوائنٹس میں اپنے سامعین سے مل سکتے ہیں اور ساتھ ہی مختلف جگہوں پر پیروکاروں کو راغب کر سکتے ہیں۔ یہ بلاگرز اور کاروباری اداروں کو تعلقات اور بات چیت کے سیاق و سباق کو کھونے کے بغیر ٹچ پوائنٹس کے درمیان سوئچ کرنے کی صلاحیت بھی دیتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ انہیں زیادہ سے زیادہ رسائی دیتا ہے.


کراسنگ پلیٹ فارمز، اصولی طور پر، اومنی چینل مارکیٹنگ جیسا ہی ہے۔ آپ اسے omnichannel مواد کی مارکیٹنگ کے طور پر سوچ سکتے ہیں۔ بلاگرز اور مواد کے تخلیق کار اپنے سامعین کے لیے ایک دوسرے سے جڑے ہوئے منفرد تجربات تخلیق کرنے کے لیے میڈیا کی دیگر اقسام کی طرف بڑھیں گے۔ ورڈپریس سے، کوئی یوٹیوب یا پیٹریون بھی شامل کرسکتا ہے۔ Twitch پر اثر انداز کرنے والے گیم ٹیوٹوریلز کے ساتھ مکمل مضامین لکھنا شروع کر سکتے ہیں۔


اس کے علاوہ، اگر آپ اپنے مواد کو منیٹائز کرتے ہیں، تو یہ آپ کے لیے ایک بہترین حکمت عملی ہے۔ آپ نہ صرف اپنے مواد کی اقسام کو بڑھاتے ہیں بلکہ اپنی پہنچ کو بھی بڑھاتے ہیں۔ مزید یہ کہ، آپ کو اپنے ریونیو چینلز میں بھی اضافہ کرنا ہوگا۔


                                اہم نکات:

کامیاب کاروباروں کی طرف سے مواد کی مارکیٹنگ کے لیے ایک omnichannel نقطہ نظر اپنایا گیا ہے۔ ہم توقع کرتے ہیں کہ چھوٹے کاروبار اور انفرادی مواد تخلیق کار مستقبل قریب میں بھی ایسا ہی کریں گے۔

مواد کے تخلیق کار اب اپنے مواد کی اقسام کو بڑھا رہے ہیں۔ مزید یہ کہ، وہ پلیٹ فارمز کو عبور کرکے ایسا کرتے ہیں۔

یہ نقطہ نظر مواد کے تخلیق کاروں کو رسائی، ان کے مواد کی اقسام، اور ان کے آمدنی کے چینلز کو بھی بڑھانے کے قابل بناتا ہے۔

                           ڈیٹا پر مبنی بلاگنگ

کلک ورکر ڈیٹا سے چلنے والے مواد کو ایک تجزیاتی حکمت عملی کے طور پر بیان کرتا ہے جو کسٹمر پروفائل یا خریدار کی شخصیت (کلک ورکر) سے حاصل کردہ ڈیٹا کا استعمال کرتا ہے۔ ڈیٹا کسٹمر پروفائل کی معلومات سے جمع کیا جاتا ہے۔ پھر، مواد کے مارکیٹرز ان کو موثر مہمات بنانے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔


سیدھے الفاظ میں، آپ ایک ماڈل بناتے ہیں کہ آپ کے ہدف کے سامعین کو کس قسم کے مواد کی ضرورت ہے۔ پھر، آپ ان ماڈلز کی بنیاد پر مواد بناتے ہیں۔ اس کے بعد، آپ کے مذکورہ مواد کو شائع کرنے کے بعد، آپ کو فیڈ بیک ڈیٹا ایکٹ کے مطابق ملتا ہے۔ درحقیقت، ڈیٹا سے چلنے والی بلاگنگ یا مواد کی تخلیق کا یہی مطلب ہے۔


اس کے علاوہ، آپ صحیح ویب سائٹ KPIs کو مارنا چاہتے ہیں۔ یہ خاص میٹرکس ہیں جو آپ کو بتاتی ہیں کہ آپ کا بلاگ وہ کر رہا ہے جو آپ کرنا چاہتے ہیں۔ لہذا، ڈیٹا پر مبنی فیصلہ سازی اہم ہے. ایسے اہداف کا تعاقب کرتے وقت آپ عقلی اور تھوڑا سا سائنسی ہونا چاہتے ہیں۔ آپ صرف احساس سے نہیں جانا چاہتے ہیں۔


                         بلاگنگ اور تجزیات

اگر آپ ایک کاروباری بلاگر ہیں، تو ذہن میں رکھیں کہ وہ کاروبار جو ماہانہ 20 بار بلاگ کرتے ہیں ان سے 5x زیادہ ٹریفک (HubSpot, 2020) پیدا کرتے ہیں جو ہر ماہ 4x سے کم بلاگ کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ، مزید بلاگ پوسٹس کے ساتھ، آپ کو مزید ڈیٹا ملتا ہے۔ آپ ان کو ریورس انجینئر بنائیں اور معلوم کریں کہ کچھ پوسٹس کو کس چیز نے کامیاب بنایا اور دوسروں کو اتنا کامیاب نہیں بنایا۔ اس طرح، ایک اچھا تجزیاتی پلیٹ فارم آپ کو ڈیٹا پر مبنی مزید فیصلے کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔



Post a Comment

Previous Post Next Post