What is Guest Blogging?

 جیسا کہ کوئی بھی باخبر ان باؤنڈ مارکیٹر جانتا ہے، بلاگنگ آپ کی ویب سائٹ پر صحیح زائرین کو راغب کرنے کے لیے ایک اہم ذریعہ ہے۔ اگر آپ کسی بھی لمبے عرصے سے بلاگنگ کر رہے ہیں، تو ہو سکتا ہے آپ نے مہمان بلاگنگ کے خیال سے بھی کھلواڑ شروع کر دیا ہو۔


اور اگر آپ اس خیال سے ڈگمگا رہے ہیں، تو ہم آپ کو بتانے کے لیے حاضر ہیں: آپ کو بالکل کرنا چاہیے۔

What is Guest Blogging?


                                                                                                                                                                                                                                                     گیسٹ بلاگنگ کیا ہے؟

گیسٹ بلاگنگ، جسے "گیسٹ پوسٹنگ" بھی کہا جاتا ہے، دوسری کمپنی کی ویب سائٹ کے لیے مواد لکھنے کا عمل ہے۔ عام طور پر، مہمان بلاگرز اپنی صنعت میں ملتے جلتے بلاگز لکھتے ہیں تاکہ:


                                                ٹریفک کو واپس اپنی ویب سائٹ پر راغب کریں۔


اعلیٰ اختیار والے ڈومینز کے بیرونی لنکس کا استعمال کرتے ہوئے ان کی ڈومین اتھارٹی کو فروغ دیں۔


                                                                                        ان کے برانڈ کی ساکھ اور بیداری میں اضافہ کریں، اور


                                                                                        ان کی صنعت میں ساتھیوں کے ساتھ تعلقات استوار کریں۔


تقریباً ہمیشہ، مہمان بلاگنگ مہمان بلاگر اور مہمان کے مواد کی میزبانی کرنے والی ویب سائٹ دونوں کے لیے باہمی فائدے پیش کرتی ہے۔ دوسرے لفظوں میں، گیسٹ بلاگنگ ایک دو طرفہ گلی ہے — لہٰذا جب آپ گیسٹ بلاگنگ بینڈ ویگن پر جانے کا فیصلہ کرتے ہیں، تو آپ کو اپنی ویب سائٹ پر بھی مہمان بلاگرز کی پوسٹس کو نمایاں کرنے پر غور کرنا چاہیے۔


                                    مہمان بلاگنگ آپ کے کاروبار کے لیے کیوں اہم ہے؟

مہمان بلاگنگ کسی بھی کاروبار کے لیے بہت سے فوائد پیش کرتی ہے۔ دوسری کمپنیوں کی ویب سائٹس پر اپنی مہارت کا اشتراک کرکے، آپ اپنے آپ کو اپنی مارکیٹ میں ایک بااختیار شخصیت کے طور پر قائم کر سکتے ہیں، اپنے شعبے میں دیگر سوچ رکھنے والے رہنماؤں کے ساتھ تعلقات استوار کر سکتے ہیں اور اپنے برانڈ کو بالکل نئے سامعین کے سامنے لا سکتے ہیں۔


مزید برآں، آپ کے اپنے بلاگ پر مہمانوں کی پوسٹس کو نمایاں کرنے سے آپ کو اپنے سامعین تک نئے تناظر اور تازہ مواد فراہم کرنے میں مدد ملے گی۔ ہم سب ایک معمول کا شکار ہونے اور اسی پرانی چیزوں سے تھک جانے کے قصوروار ہیں، لہذا مہمانوں کی پوسٹس کو نمایاں کرنا قارئین کو مصروف رکھنے کا ایک بہترین طریقہ ہے — اس پروموشنل فروغ کا ذکر نہ کریں جو اس وقت ہوتا ہے جب آپ کے مہمان بلاگرز اپنے بلاگز کو اپنے بلاگز کے ساتھ شیئر کرتے ہیں۔ ذاتی نیٹ ورکس.


کچھ بلاگز، جیسے OpenView، اپنے زیادہ تر مواد کو اپنی صنعت کے دوسرے لیڈروں سے ماخذ کرتے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر آپ کے پاس مضبوط بلاگنگ کیڈنس پر قائم رہنے کے لیے وسائل نہیں ہیں، تب بھی مہمان بلاگرز آپ کی ٹیم کو ضرورت کے زیادہ وقت اور محنت کے بغیر اپنے قارئین کو نیا مواد پیش کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔


                                            میں مہمان بلاگنگ کے ساتھ کیسے شروع کروں؟

مہمان بلاگنگ کے ساتھ شروع کرنے سے پہلے، یقینی بنائیں کہ آپ اس بارے میں واضح ہیں کہ آپ مہمان بلاگنگ کے تجربے سے کیا حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ غیر مسابقتی کمپنیوں کے انڈسٹری بلاگز تلاش کریں جہاں آپ قارئین کو حقیقی بصیرت فراہم کر سکیں۔


آپ کے شراکت داروں کے لیے مہمان بلاگنگ شروع کرنے کے لیے ایک بہترین جگہ ہے۔ نیو بریڈ میں، ہم اپنی شریک مارکیٹنگ حکمت عملی کے حصے کے طور پر بنیادی طور پر اپنے شراکت داروں کے لیے مہمان بلاگ لکھتے ہیں۔ ہم مہمان بلاگنگ کو ان کمپنیوں کے ساتھ تعلقات استوار کرنے کے طریقے کے طور پر بھی استعمال کرتے ہیں جن کے ساتھ ہمیں مستقبل میں شراکت داری کی امید ہے۔


                               قطع نظر، کامیاب مہمان بلاگنگ کے لیے تحقیق ضروری ہے۔


یہ کوئی راز نہیں ہے کہ ویب پر بہت سارے اسپام موجود ہیں۔ یہ یقینی بنانا آپ کا کام ہے کہ آپ اس قسم کے بلاگز پر پوسٹ نہیں کر رہے ہیں — یا آپ کے اپنے بلاگ پر کوئی سپیمی مواد شائع نہیں کر رہے ہیں۔


اپنے مقام کے اندر، اپنی مارکیٹ کے اندر، اور ایک معزز کاروبار یا پس منظر سے مصنفین کو تلاش کرنے پر توجہ دیں۔ آپ کو اس بات سے بھی اتفاق کرنا چاہیے کہ وہ اپنی پوسٹ میں کیا کہہ رہے ہیں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ پیغام آپ کے ذاتی مفادات کے مطابق ہو۔ اگر مواد آپ کے کاروبار، شخصیات، یا برانڈ کی آواز کے مطابق نہیں ہے، تو مہمان بلاگنگ آپ کی کمپنی پر تیز اور منفی اثر ڈال سکتی ہے۔


                         مہمان بلاگ یا اس کے برعکس پیش کرنے سے پہلے دیکھنے کے لیے یہاں کچھ چیزیں ہیں:


کیا اس بلاگ یا بلاگر کے بہت سے پیروکار ہیں جو فعال طور پر تبصرے پوسٹ کر رہے ہیں، اپنے نیٹ ورکس کے ساتھ بلاگز کا اشتراک کر رہے ہیں، اور بصورت دیگر مواد کے ساتھ مشغول ہیں؟


                                    کیا ان کا فیس بک یا ٹویٹر اکاؤنٹ ہے جہاں وہ اپنی بلاگ پوسٹس کو باقاعدگی سے شیئر کرتے ہیں؟


                                                کیا ان کے پاس اعلیٰ ڈومین اتھارٹی ہے جو میری اپنی SEO درجہ بندی کو بڑھا دے گی؟


                                            کیا ان کی صنعت اور مہارت میری اپنی تکمیل ہے؟


پرو ٹِپ: شائع کرنے کے لیے بلاگز کی تلاش کرتے وقت، صنعت کے متعلقہ کلیدی لفظ + "گیسٹ پوسٹ،" "ہمارے لیے لکھیں" یا کچھ اور تلاش کریں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ ان باؤنڈ مارکیٹنگ کے بارے میں لکھنا چاہتے ہیں، تو آپ گوگل کر سکتے ہیں:


                                                                    ان باؤنڈ مارکیٹنگ گیسٹ پوسٹ


                                                        ان باؤنڈ مارکیٹنگ گیسٹ پوسٹ گائیڈ لائنز


                                                ان باؤنڈ مارکیٹنگ گیسٹ پوسٹس کی تلاش میں


                                                            ان باؤنڈ مارکیٹنگ ہمارے لیے لکھیں۔


                                                        ان باؤنڈ مارکیٹنگ گیسٹ پوسٹ گذارشات


… اور اسی طرح. اس سے آپ کو صنعت کے متعلقہ بلاگز تلاش کرنے میں مدد ملے گی جو اس موضوع میں دلچسپی رکھتے ہیں جس کے بارے میں آپ لکھ رہے ہیں اور فی الحال مہمان بلاگرز کی گذارشات قبول کر رہے ہیں۔


اپنے کاروبار کے اندر اس طاقتور حکمت عملی کو متعین کرنے کے لیے ضروری باتیں جاننے کے لیے ڈیمانڈ جنریشن کے لیے ضروری گائیڈ ڈاؤن لوڈ کریں۔

                                                گیسٹ بلاگنگ SEO کو کیسے متاثر کرتی ہے؟

مختصر جواب یہ ہے کہ: جب تک آپ جائز ویب سائٹس کے لیے اعلیٰ قدر والے مہمان بلاگز بنانے کے بارے میں محتاط اور غور و فکر کرتے ہیں، گیسٹ بلاگنگ آپ کی ڈومین اتھارٹی بنانے اور SEO کی درجہ بندی میں اوپر جانے کے لیے ایک بہترین ٹول ثابت ہوسکتی ہے۔


یہ قابل فہم ہے، تاہم، کیوں بہت سے لوگوں نے سوال کیا ہے کہ آیا مہمان بلاگنگ سے ان کے کاروبار کو نقصان پہنچے گا یا نہیں۔ "اسپام بلاگرز" کے خطرے کے ساتھ جو بلاگ کے مالکان کو رشوت دینے کی کوشش کرتے ہیں کہ وہ ان کے اپنے لیے کم معیار کا مواد پوسٹ کریں۔

Post a Comment

Previous Post Next Post